Przyjazny Holding Nieruchomości jest firmą rozwijająca się w branży nieruchomosci od 2017 roku. Doświadczenie w nieruchomościach zdobywaliśmy już dużo wcześniej, gdyż od 2010 roku angażowaliśmy się w zakup intratnych gruntów budowlanych.
W swojej działalności kierujemy się bliskimi nam i sprawdzonymi wartościami. Dzięki nim budujemy mocne, oparte na zaufaniu relacje.
Kacper Krzyżostaniak – CEO
kacper.krzyzostaniak@przyjaznynajem.pl
Kacper jest właścicielem, prezesem i największą siłą napędową Przyjaznego Holdingu. Z wykształcenia magister filozofii na wydziale Filozofii i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu im. A. Mickiewicza. Certyfikowany coach i mentor (SET)
Na co dzień miłośnik zdrowego stylu życia, diety wegańskiej oraz sportu, czerpiący zapał do pracy z zainteresowań ekonomią, psychologią, socjologią oraz filozofią.
Robert Bartkowiak – dyrektor operacyjny
robert.bartkowiak@przyjaznynajem.pl
Robert zarządza zespołem koordynatorów odpowiedzialnych za nieruchomości oraz zajmuje się planowaniem strategicznym. W pracy wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie w najmie krótkoterminowym apartamentów oraz hosteli.
Jako „człowiek od zadań specjalnych”, błyskawicznie analizuje potrzeby modernizacji obiektów i precyzyjnie określa zakres prac remontowych, zgodnie z określonym budżetem oraz dostępnymi zasobami ludzkimi i materiałowymi.
Robert Olszewski – koordynator
robert.olszewski@przyjaznynajem.pl
Niezwykle aktywny i skuteczny koordynator kwater pracowniczych, który pod swoją opieką ma również hotele i hostele. W Przyjaznym Najmie odpowiedzialny jest za najem długoterminowy oraz kontakty z agencjami pracy.
Robert przez wiele lat trenował kanadyjkarstwo i nie potrafi żyć bez sportu. Spędza sporo czasu na basenie i siłowni, lubi również jazdę na rowerze i trekking w górach.
Wojtek Zaczkiewicz – koordynator
wojciech.zaczkiewicz@przyjaznynajem.pl
Wojtek jest z wykształcenia informatykiem, ale od kilku lat z powodzeniem działa jako koordynator kwater pracowniczych. Praca w terenie przy zakwaterowaniu lokatorów i rozwiązywaniu bieżących problemów jest jego prawdziwym powołaniem.
Jedną z największych pasji Wojtka jest sport, a w szczególności piłka ręczna. Przez wiele lat trenował tę dyscyplinę, osiągając znaczące sukcesy. Nadal zachowuje aktywność fizyczną i uwielbia sportową rywalizację.
Olek Volovyk – koordynator
oleksandr.volovyk@przyjaznynajem.pl
Olek ukończył Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu na kierunku zarządzanie. W Przyjaznym Holdingu pracuje jako koordynator nieruchomości. To osoba pełna pasji i zaangażowania w swoją pracę, a jedną z najważniejszych jego cech jest rzetelność i skrupulatność.
To lingwista o wybitnym talencie do nawiązywania kontaktów z ludźmi. Biegle mówi po rosyjsku, ukraińsku i polsku, bardzo dobrze zna język angielski i niemiecki, co daje mu możliwość płynnej komunikacji z wieloma narodowościami.
Paulina Kozanecka – office manager
paulina.kozanecka@przyjaznynajem.pl
W Przyjaznym Najmie odpowiada za kadry. Ponadto, aktywnie uczestniczy w spotkaniach zarządu, co potwierdza jej zaangażowanie w strategiczne kierunki rozwoju spółki.
Paulina dojeżdża do pracy z Gniezna, co w tygodniu pochłania jej sporo czasu. Każdą wolną chwilę spędza z 2,5-letnią córcią na wspólnych zabawach, czytaniu książek, chodzeniu na spacery lub do parku, malowaniu i układaniu puzzli.
Alicja Kempińska – office manager
alicja.kempinska@przyjaznynajem.pl
W firmie Alicja odpowiada za prawidłowy obieg dokumentów, fakturowanie, przygotowywanie umów a także obsługę systemu SON. Jej szybkość działania oraz odpowiedzialność są nieocenione, ponieważ odpowiada za opracowanie dokumentacji finansowej, co jest kluczowe dla sprawnego funkcjonowania Przyjaznego Najmu.
W wolnym czasie lubi wycieczki rowerowe i z chęcią wymyka się z Poznania do miejsc, gdzie może obcować z naturą. Miłość do sportu, turystyki i natury jest dla niej motorem napędzającym do osiągania kolejnych celów i czerpania radości z aktywnego stylu życia.
Monika Marciniak – office manager
monika.marciniak@przyjaznynajem.pl
Monika pracuje na stanowisku office managera. Jej doświadczenie zawodowe oraz szeroka wiedza pozwalają jej skutecznie radzić sobie z wszelkimi trudnymi kwestiami urzędowymi. Jednym z atutów Moniki jest jej znajomość rynku developerskiego oraz zagadnień związanych z branżą budowlaną.
Poza pracą, Monika pasjonuje się nordic walkingiem i literaturą, uwielbia podróże oraz jest zafascynowana psychologią człowieka.
Amanda Pietrusińska – office manager
amanda.pietrusinska@przyjaznynajem.pl
Amanda jest studentką etnolingwistyki na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza. Równocześnie, jako office manager w Przyjaznym Najmie, zajmuje się umowami, fakturami i kontrolą dokumentów. Amanda wspiera koordynatorów w kwestiach administracyjnych.
Amanda pasjonuje się językami obcymi i podróżami. Jej otwartość na różnorodność kultur oraz umiejętność porozumiewania się w różnych językach są niewątpliwym atutem.
Jarek Chojnacki – zarządca kamienicy w Szczecinie
jaroslaw.chojnacki@przyjaznynajem.pl
Jarek zarządza Przyjazną Kamienicą, czyli odrestaurowaną kamienicą przy ul. Monte Cassino 37, w centrum Szczecina. Jest odpowiedzialny za najem 49 apartamentów – kawalerek i mieszkań 2-pokojowych.
Jarek to człowiek zarażający swoim optymizmem i radością życia. Sporo czasu spędza z córką i stara się ją odpowiedzialnie wychować a równocześnie dać jej jak najwięcej frajdy z dzieciństwa, dlatego często zabiera ją na wycieczki.
Janusz Krzyżostaniak – drobne naprawy
janusz.krzyzostaniak@przyjaznynajem.pl
W Przyjaznym Najmie zajmuje się drobnymi naprawami i ma pod swoją opieką kilkadziesiąt kwater i mieszkań, które stara się utrzymać w jak najlepszym stanie technicznym.
Prywatnie lubi wędkować i spędzać czas w ciszy nad jeziorkiem. Równocześnie jest zapalonym kibicem piłki nożnej i siatkowej oraz skoków narciarskich.
Bogdan Wałkiewicz – naprawy i remonty obiektów
Bogdan to nieoceniona “złota rączka” – jest w stanie naprawić wszystko, począwszy od cieknącego kranu, aż po zepsutą lodówę. W obiektach zarządzanych przez Przyjazny Najem zajmuje się naprawami i remontami.
Po godzinach spędza czas w ogródku lub w kuchni przygotowując przetwory. Chętnie dzieli się świeżymi warzywami z własnych upraw.
Natalia Liasa – personel sprzątający
Yuliia Panchyshyn – personel sprzątający
Naszą misją jest budowanie trwałych relacji z klientami poprzez oferowanie miejsc noclegowych do wynajmu długo- i krótkoterminowego (1-12 m-cy), wyróżniających się optymalnym stosunkiem jakości do ceny. Działamy w Poznaniu i okolicach, oferujemy pokoje o wysokim standardzie w konkurencyjnych cenach. W naszych domach tworzymy przyjazną atmosferę oraz warunki umożliwiające wygodne korzystanie z miejsca noclegowego. Chcemy, aby nasi goście czuli się bezpiecznie i swobodnie, utrzymując przy tym dobre, uprzejme relacje koleżeńskie. Na ile to możliwe, staramy się tworzyć ciepłą, przyjazną, domową atmosferę. W naszym obiekcie zapewniamy proste, skuteczne rozwiązania, gwarantujące wygodę i spokój.