§ 1 Postanowienia ogólne
§ 2 Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma Przyjazny Najem Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Wielka 18/12, NIP 7822686286
Można się z nami skontaktować w następujący sposób:
§ 3 Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Cele przetwarzanie danych:
podstawa prawna – art. 6 b) RODO – niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik;
Okres przetwarzania danych – do czasu wycofania zgody
podstawa prawna – art. 6 f) RODO – uzasadniony interes administratora
Okres przetwarzania danych – do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu
podstawa prawna – art. 6 a) RODO – dobrowolna zgoda
Okres przetwarzania danych – do czasu wycofania zgody
§ 4 Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane podmiotom współpracującym z Administratorem.
§ 5 Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z Administratorem (dane kontaktowe powyżej).
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 6 Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy jedynie do Google w przypadku wyrażenia zgody na korzystanie z plików Cookies. Google jest odbiorcą certyfikowanym w ramach Tarczy Prywatności Stanów Zjednoczonych (Privacy Shield) co jest równoznaczne z zapewnieniem odpowiednich zabezpieczeń w celu ochrony danych zgodnie z art. 46 ust. 2 RODO.
§ 7 Pliki Cookies
Należy kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści.
Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.
Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”. O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.
Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.
W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. W tym miejscu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.
Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, imię nazwisko, adres, telefon zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę.
§ 8 Logi systemowe.
Logi systemów, czyli rejestr zdarzeń – utworzony w chronologicznej kolejności zapis informacji o zdarzeniach i działaniach dotyczących strony WWW. Zawierają one takie dane jak adres IP, z którego nastąpiło wejście na daną podstronę, adres tej strony oraz czas połączenia. Logi systemów wykorzystywane są przez Nas w szczególności w celach statystycznych. Analiza logów systemów pozwala także na zidentyfikowanie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem.
§ 9 Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Państwa dane będą przetwarzane przez Administratora w sposób zautomatyzowany, jednakże nie będzie to wywoływać wobec Państwa żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na Państwa sytuację.
Profilowanie danych osobowych przez Administratora polega na przetwarzaniu Państwa danych (również w sposób zautomatyzowany), poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji w celach statystycznych, monitorowania ruchu na stronie WWW oraz analiz marketingowych.
§ 10 Uaktualnienia Polityki Prywatności
Strona Internetowa zastrzega sobie prawo zmiany polityki prywatności, o ile będzie wymagać tego obowiązujące prawo, ulegną zmianie warunki technologiczne funkcjonowania Strony Internetowej lub zmiana będzie wprowadzać standard wyższy od minimum wymaganego prawem.
KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie firma Przyjazny Najem Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Wielka 18/12, NIP 7822686286
Można się z nami skontaktować w następujący sposób:
2. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
3. Okres przechowywania danych osobowych
Administrator może przechowywać Pani/Pana dane osobowe nie dłużej niż 1 rok od zgłoszenia do systemu, chyba, że realizacja celu będzie wymagała dłuższego przechowywania.
4. Odbiorcy danych
Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą udostępniane nikomu poza Administratorem.
5. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
Powyższe prawa można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem. Informuje się, że cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Pani/Pana danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.